Tab Menu 9

Surat Khabar 3D

Semenjak China menerbitkan surat khabar tiga dimensi,menyebabkan permintaan masyarakat surat khabar 3-D ini semakin banyak dan mereka menginginkan lebih banyak lagi terbitan surat khabar 3-D tersebut. Mendapat respon yang positif, maka para media massa juga merancang untuk memenuhi permintaan masyarakat tersebut.Surat khabar harian Hangzhou akan menerbitkan surat khabarnya dalam format 3-D juga, akan tetapi hanya dalam jumlah terhad untuk perkenalan awal.

Tabloid Inggeris, The Sun, juga sudah mengumumkan bahawa mereka akan mengeluarkan surat khabar versi 3-D terbitannya.Foto-foto di surat khabar 3-D ini pasti akan terlihat menarik sekali, oleh sebab itu bagi pemasang iklan 'rumah dijual' dalam surat khabar jenis 3-D ini merupakan media yang sesuai untuk mereka. Kerana foto yang bagus akan lebih menarik bagi para pembeli rumah.


Sekarang gambar di dalam surat khabar sudah boleh di tengok di dalam bentuk 3 dimensi. Cuba bayangkan di masa akan datang nanti mungkin kita dapat tengok gambar yang bergerak-gerak di dalam surat khabar 'ala-ala cerita Harry Potter'

8 comments:

Siti Hajar Masri said...

canggih2..

Laman Teman said...

memang canggih tapi bila la nak masuk ke Malaysia...hehehe

Papa Mifz said...

wah paper pun ada versi 3D eh...dasat2....

hans said...

wow
dah macam harry potter plak

P/S : Bersama Hans Menikmati Aneka Masakan Berasaskan Telur Di Kampung Kuantan

Laman Teman said...

memang dahsyat sgt papa mifz..tringin jugak nak tgk guna mata sendiri..hehe..
hans- harry potter bergerak2..ni x gerak lg....kih3

mohd sasuke said...

wah atip ko ade x?nak gak..kih3

Laman Teman said...

sasuke..nnt aku bg surat kabar 3g kat ko

mohd sasuke said...

ahaha..nk majalah pc leh dak?kih3