Tab Menu 9

Koleksi Tandas Pelik

Assalamualaikum semua..

Hari ini LT saja-saja nak masukkan benda-benda pelik yang terdapat di dunia ini. Jadi untuk hari ini LT nak tunjukkan koleksi tandas pelik-pelik yang LT jumpa dalam internet.  

 BXLBJU_fs276 bite_me_toilet_300  UURIRR_fs4DGMGDWQUK_fs429YFVSPCRBA_fs130etr  fgmoving-toiletjh    toiletcaroiimagesNHSIDIG_ts463  we

Tengoklah betapa banyaknya tandas-tandas yang tersangat pelik. Itu cuma gambar yang LT jumpa, rasanya banyak lagi yang pelik. Ada lagi yang LT tidak paparkan kerana berunsurkan lucah. Sekian daripada LT. Semoga anda bahagia pada hari ini. :)

11 comments:

mohd sasuke said...

wow..macam tu pon ade..kih3..stylo tol..kih3

Laman Teman said...

Jom buat satu...nak buat yang emas tu

Siti Hajar Masri said...

kreatif diorang ni..x pun x de keje..hehe~

Laman Teman said...

haha...terlebih kreatif..mangkuk tandas pon boleh buat utk isi serbuk coklat...kih

ijam ismail said...

cipta cwn ngn pinggan dlm bentuk mgkuk tndas..
seronok...
=D

Laman Teman said...

yeah...idea menarik..haha

nisa said...

giler arr tandas camtu.. xtergamak nk biakkkkkk

Laman Teman said...

kih3...belum cuba belum tau...

mohd sasuke said...

jom2 buat LT..excited ni..kih3

Laman Teman said...

aiyooo...mohd sasuke ni...mesti hobi buang air ni...kih3

nur aisya humaira said...

nk duduk pn tk sampai ati...hehe